Centrul pentru Dezvoltare Socială CEDES a demarat proiectul "Orientarea spre marketing a operatorilor din turism". Prin acest proiect, unităţile de cazare din Sighişoara, dar şi din alte zone vor avea acces gratuit la un chestionar care măsoară în principal satisfacţia clienţilor, dar care aduce şi informaţii legate de adecvarea produselor şi serviciilor oferite la cerinţele turiştilor.
Chestionarul este în etapa de pre-testare. Agenţii economici care activează în domeniul turismului vor putea formula comentarii şi sugestii de îmbunătăţire a chestionarului. Forma finală a chestionarului va fi pusă la dispoziţie, celor interesaţi, în limba română, engleză, germană şi franceză. Chestionarul în forma iniţială poate fi solicitat la adresa de e-mail: office@cedes.ro
"Sperăm ca acest proiect să ofere o şansă pentru agenţii economici care activează în domeniul turismului. Cei care vor folosi chestionarul creat de Centrul pentru Dezvoltare Socială CEDES şi îl vor aplica clienţilor lor vor avea avea la îndemână un instrument care le va oferi informaţii legate atât de satisfacţia clienţilor, dar şi de oportunitatea introducerii unor noi produse sau servicii.
Pentru o parte din cei care conduc pensiunile sau hotelurile din zonă, contactul cu clientul se rezumă la întrebări de genul: “Ce fel de cameră doriţi?”, “Pentru câte nopţi ?”, etc. Totuşi, pentru a fi cât mai profitabile şi pentru nu fi scoase de pe piaţă unităţile hoteliere, în speţă cei care le conduc trebuie să menţină un contact cât mai strâns cu clienţii. Sperăm ca toţi agenţii economici (nu doar cei care activează în turism) să devină receptivi la chestionarul elaborat de noi şi să aibă o orientare sporită spre activităţi de marketing", ne-a declarat d-na Nicoleta Anghel, preşedinte al Centrului pentru Dezvoltare Socială CEDES. (S.A.)
Centrul pentru Dezvoltare Socială CEDES a demarat proie