Imbuteliatorul Coca-Cola pe piata locala a inregistrat o crestere de peste 10% a vanzarilor in primul semestru din acest an, contribuind decisiv la cresterea cu
19% a profitului net al grupului Coca-Cola Hellenic Botling Company. CCHBC, a doua mare companie de imbuteliere a produselor Coca-Cola in functie de vanzari, a raportat un profit net de 191 mil. euro in primul semestru, pe fondul cresterii cu peste 10% a volumelor vandute in Rusia, Romania, Ucraina si Bulgaria. Volumul vanzarilor de pe pietele emergente, inclusiv Romania, a fost de 383 de milioane de navete in primele sase luni, in crestere cu 18% fata de primul semestru al anului 2005. Principalii competitori ai CCHBC sunt Quadrant Amroq Beverages (QAB), European Drinks, Romaqua si Carlsrom Beverages. Imbuteliatorul Coca-Cola pe piata locala a inregistrat o crestere de peste 10% a vanzarilor in primul semestru din acest an, contribuind decisiv la cresterea cu
19% a profitului net al grupului Coca-Cola Hellenic Botling Company. CCHBC, a doua mare companie de imbuteliere a produselor Coca-Cola in functie de vanzari, a raportat un profit net de 191 mil. euro in primul semestru, pe fondul cresterii cu peste 10% a volumelor vandute in Rusia, Romania, Ucraina si Bulgaria. Volumul vanzarilor de pe pietele emergente, inclusiv Romania, a fost de 383 de milioane de navete in primele sase luni, in crestere cu 18% fata de primul semestru al anului 2005. Principalii competitori ai CCHBC sunt Quadrant Amroq Beverages (QAB), European Drinks, Romaqua si Carlsrom Beverages.