Oamenii de comunicare de la noi sunt productivi si in business, si in viata de familie. Acestia s-au pus pe facut copii. Cat de mult i-a schimbat viata de familie si cat de responsabili au devenit acestia, in materialul ce urmeaza.
Petrecerile nocturne si intalnirile din cluburi au fost inlocuite cu schimbarea scutecelor, ajutatul copiilor la lectii, intalnirile cu medicii de familie pentru vaccinuri. Responsabilitatea impusa de statutul de parinte a schimbat perspectiva asupra vietii a oamenilor de comunicare. Acestia au devenit mai maturi. Au crescut o data cu industria, si asta se vede. Mai multe, in urmatorul interviu cu Eliza Rogalski, PR Manager Tempo Advertising, si Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR.
Jurnalul National: Cat de mult v-a influentat cariera in comunicare aparitia in viata dumneavoastra a copilului? Eliza Rogalski: Povestea mea e putin atipica, pentru ca la mine a fost intai copilul si apoi cariera, cronologic vorbind. Poate tocmai de aceea copilul a fost o motivatie pentru a avea succes in viata profesionala.
Imola Zoltan: Surprinzator, m-a ajutat. Sunt mai puternica si mai motivata. Mai sensibila. Mai atenta si cu un time management mult imbunatatit.
Nimic nu e imposibil
Cum isi poate imparti un om de comunicare viata de familie cu munca? E.R: Nu stiu cum, dar cred ca e ca mersul pe bicicleta. N-as putea sa dau retete, ci doar sa incurajez pe cei din jurul meu ca se poate. De fapt, cred ca viata nu se "imparte" intre familie si serviciu, ci cred ca se completeaza reciproc.
FAMILIE. In timpul liber copilul este preocuparea principala a Imolei
I.Z: Este mai dificil decat inainte, insa nu e imposibil. Milioane de femei fac asta in fiecare zi, asa ca practica in domeniu e vasta. Incerc sa fiu mai atenta, sa imi ordonez mai bine agenda de fiecare zi, astfel incat sa imi ramana un pic de timp