Pieter Bakker estimeaza ca in acest an 50% din veniturile diviziei de Internet vor fi generate de clientii ADSL Compania Romtelecom, cel mai mare operator de telecomunicatii din Romania, a ajuns la peste 70.000 de clienti la serviciile sale de acces la Internet in banda larga - ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line), a declarat pentru ZF Pieter Bakker, director executiv comercial al Romtelecom.
El a adaugat ca Romtelecom isi mentine estimarea anterioara conform careia compania va ajunge pana la sfarsitul anului sa aiba 150.000 de clienti ADSL. "Avand in vedere ca planuim foarte multe campanii de promovare in perioada urmatoare, cred ca vom reusi sa atingem aceasta cifra", a adaugat Bakker.
Operatorul a incheiat anul trecut cu 12.000 de clienti ADSL, cu 2.000 de clienti pentru tinta stabilita pentru finalul anului trecut.
De asemenea, la aceasta data, Romtelecom are aproximativ 100.000 de clienti dial-up, acestia fiind numai utilizatorii serviciului ClickNet Start, conform oficialilor Romtelecom.
"Ponderea veniturilor generate de clientii ADSL, din totalul veniturilor de Internet, pe anul 2006, se ridica la aproximativ 50%. Data fiind cresterea cererii pentru produse de broadband, estimam ca aceasta va creste", a precizat Bakker.
Din veniturile totale generate din ADSL, 50% sunt venituri generate de clientii companii ai Romtelecom, iar din totalul veniturior din serviciile de dial-up, 15% sunt generate tot de clientii din zona business.
"Pentru viitor, estimam ca 40% din veniturile generate de ADSL vor proveni din zona business, iar 60% dinspre segmentul clientilor rezidentiali", a adaugat Bakker.
El a adaugat ca folosirea conexiunilor in banda larga (broadband) va creste rapid in Romania, asa cum se intampla si pe plan mondial. Cu o rata de crestere de la an la an de 40-50%, broadband-ul isi va consolida pozitia in i