Raspunsul ministrului Radu Bercea-nu la articolele din Jurnalul Natio-nal a fost rapid. Doua trenuri in plus pe ruta Bucuresti-Constanta, suplimentarea controalelor de trafic si toti sefii pe traseu, ziua si noaptea, in special cu personalul. Au fost scosi din birouri si pusi la munca silnica. REZULTATE. Vineri spre sambata s-a circulat civilizat spre Constanta datorita materialelor publicate in Jurnalul National saptamana trecuta
Vineri, cand Radu Berceanu era invitat la o calatorie de placere cu personalul de 1:35 Bucuresti-Constanta, acest tren nu mai exista. Din ordinul ministrului, de saptamana trecuta, "trenul groazei" s-a "divizat", in mod miraculos, asemenea unei euglene verzi.
Au plecat din Gara de Nord spre Constanta doua personale, mai curate, mai uscate si... mai civilizate, cu 12 vagoane fiecare. In total, 24 de vagoane, in loc de 17 sau 15, ca pana acum. Primul a plecat la 1:30 si a avut o intarziere de numai 10 minute la sosire, iar al doilea, la 2:30 si a ajuns, in mod miraculos, la 7:19, exact la timp. In acest tren ne aflam noi. Cu directorul Regionalei de Transport Bucuresti si cel mai mare numar de controlori si politisti vazuti vreodata intr-un tren.
Raspunsul ministrului Radu Bercea-nu la articolele din Jurnalul Natio-nal a fost rapid. Doua trenuri in plus pe ruta Bucuresti-Constanta, suplimentarea controalelor de trafic si toti sefii pe traseu, ziua si noaptea, in special cu personalul. Au fost scosi din birouri si pusi la munca silnica. REZULTATE. Vineri spre sambata s-a circulat civilizat spre Constanta datorita materialelor publicate in Jurnalul National saptamana trecuta
Vineri, cand Radu Berceanu era invitat la o calatorie de placere cu personalul de 1:35 Bucuresti-Constanta, acest tren nu mai exista. Din ordinul ministrului, de saptamana trecuta, "trenul groazei" s-a "divizat", in mod miraculos, asemen