Raiffeisen Bank si-a propus sa ajunga sa opereze 265 de unitati pana la sfarsitul anului, cu zece mai multe decat anuntase initial. Astfel, anul 2006 ar aduce o crestere cu 50 de unitati a retelei, fata de 40, cat se planuise. De la inceputul anului, Raiffeisen a deschis 21 de unitati noi, majoritatea amplasate in orase mari - Bucuresti, Brasov, Timisoara, Cluj, Ploiesti, si Iasi, ajungand acum sa opereze 236 de milioane de euro. Anul acesta Raiffeisen a trecut printr-o reorganizarea a retelei, orientand sucursalele pe linii de afaceri bine determinate - retail si corporate. "Scopul acestei noi orientari a retelei noastre il reprezinta cresterea vanzarilor prin unitati specializate (corporate, retail, centre ipotecare), situate mai ales in marile orase si centre comerciale importante", a spus Razvan Munteanu, vicepresedinte al diviziei de retail in Raiffeisen Bank. Banca are peste doua milioane de clienti pe segmentul de retail (dintre care 130.000 de intreprinderi mici si mijlocii) si 4.700 de clienti pe segmentul corporativ. Raiffeisen Bank si-a propus sa ajunga sa opereze 265 de unitati pana la sfarsitul anului, cu zece mai multe decat anuntase initial. Astfel, anul 2006 ar aduce o crestere cu 50 de unitati a retelei, fata de 40, cat se planuise. De la inceputul anului, Raiffeisen a deschis 21 de unitati noi, majoritatea amplasate in orase mari - Bucuresti, Brasov, Timisoara, Cluj, Ploiesti, si Iasi, ajungand acum sa opereze 236 de milioane de euro. Anul acesta Raiffeisen a trecut printr-o reorganizarea a retelei, orientand sucursalele pe linii de afaceri bine determinate - retail si corporate. "Scopul acestei noi orientari a retelei noastre il reprezinta cresterea vanzarilor prin unitati specializate (corporate, retail, centre ipotecare), situate mai ales in marile orase si centre comerciale importante", a spus Razvan Munteanu, vicepresedinte al divizie