Compania Albalact Alba Iulia, unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania, a inregistrat in prima jumatate a anului 2006 o crestere cu 45 % a cifrei de afaceri, ajungand la 11.900.000 de euro (42.333.880 RON), principalul "motor" al acestei cresteri fiind noua marca Zuzu, lansata in martie.
Propulsata rapid de brandul Fulga in randul marilor producatori de lactate si mentinuta in varf de marca Zuzu, compania Albalact a continuat sa faca si anul acesta investitii masive in marketing. In primele sase luni ale anului 2006, Albalact a alocat aproape 600.000 de euro promovarii marcilor Fulga si Zuzu, suma care reprezinta pana in acest moment 5% din cifra de afaceri a companiei. Aceasta este si explicatia pentru faptul ca profitul Albalact obtinut in prima jumatate a acestui an a ajuns la numai 170.000 de euro (602.726 RON), cu 250 % mai putin decat in aceeasi perioada a anului trecut - cand profitul a fost de 426.550 de euro.
Pentru lansarea noii game Zuzu compania Albalact a investit anul trecut aproape 2 milioane de euro in instalatia moderna Tetra Top, iar alte 2,5 milioane euro au fost investiti in flota, in depozite, dar si in utilaje agricole si in amenajarea fermei proprii din Vaidei-Hunedoara, de unde sunt colectati zilnic peste 8.500 de litri de lapte.
Compania Albalact Alba Iulia, unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania, a inregistrat in prima jumatate a anului 2006 o crestere cu 45 % a cifrei de afaceri, ajungand la 11.900.000 de euro (42.333.880 RON), principalul "motor" al acestei cresteri fiind noua marca Zuzu, lansata in martie.
Propulsata rapid de brandul Fulga in randul marilor producatori de lactate si mentinuta in varf de marca Zuzu, compania Albalact a continuat sa faca si anul acesta investitii masive in marketing. In primele sase luni ale anului 2006, Albala