Razvan Mircea este noul director national de marketing al Vel Pitar, unul dintre principalii jucatori de pe piata de morarit si panificatie, potrivit oficialilor companiei. Mircea a ocupat pana in prezent functia de trade marketing manager al producatorului de chips-uri Star Foods si are experienta in marketing si trade marketing, in special in industria bunurilor de larg consum. El a mai lucrat, de asemenea, in cadrul Tuborg Romania, unde ultima functie detinuta a fost cea de senior brand manager pentru marcile Tuborg si Holsten. Vel Pitar a obtinut in primul semestru al acestui an un profit net de 0,81 mil. euro (2,8 mil. lei), de patru ori mai mare fata de profitul inregistrat in perioada similara a anului trecut. Profitul brut de 0,97 mil. euro (3,43 mil. lei) raportat de societate a fost cu 12% peste nivelul bugetat. De asemenea, afacerile companiei au urcat in primele sase luni cu 19%, pana la 34,5 mil. euro (122,2 mil. lei). Razvan Mircea este noul director national de marketing al Vel Pitar, unul dintre principalii jucatori de pe piata de morarit si panificatie, potrivit oficialilor companiei. Mircea a ocupat pana in prezent functia de trade marketing manager al producatorului de chips-uri Star Foods si are experienta in marketing si trade marketing, in special in industria bunurilor de larg consum. El a mai lucrat, de asemenea, in cadrul Tuborg Romania, unde ultima functie detinuta a fost cea de senior brand manager pentru marcile Tuborg si Holsten. Vel Pitar a obtinut in primul semestru al acestui an un profit net de 0,81 mil. euro (2,8 mil. lei), de patru ori mai mare fata de profitul inregistrat in perioada similara a anului trecut. Profitul brut de 0,97 mil. euro (3,43 mil. lei) raportat de societate a fost cu 12% peste nivelul bugetat. De asemenea, afacerile companiei au urcat in primele sase luni cu 19%, pana la 34,5 mil. euro (122,2 mil. lei).