- Economic - nr. 160 / 16 August, 2006 Dupa marea alergatura in Occident, in cautare de masini vechi, multe dintre ele bune de dat la fier vechi, alergatura de genul alandala, iata ca a sosit vremea ca ea sa fie acum stopata prin masuri draconice. Mai bine mai tarziu decat niciodata, nu? Prin prevederile incluse in noul Cod Fiscal, de la 1 ianuarie 2007 se impune o taxa de inmatriculare usturatoare pentru masinile second-hand importate. Taxele cele mai mari se vor aplica masinilor poluante. Astfel, automobilele non-Euro mai vechi de sase ani, cu motoare de pana la 1.600 cmc, vor fi taxate cu 4.000 de euro; cele cu motoare de peste 3.000 cmc, cu 7.500 de euro; pentru o masina Euro 1 taxa este cuprinsa intre 3.744 si 7.020 de euro, in functie de capacitatea ei cilindrica; pentru un automobil Euro 2 taxa variaza intre 2.704 si 6.240 de euro. In cazul masinilor Euro 3 se va percepe o taxa cuprinsa intre 612 si 5.070 de euro. Asadar, atentie automobilisti, ne referim la cei care doresc sa cumpere din strainatate o masina la mana a doua, aveti la dispozitie mai putin de patru luni pentru a va duce planul la bun sfarsit. B. DORIN - Economic - nr. 160 / 16 August, 2006 Dupa marea alergatura in Occident, in cautare de masini vechi, multe dintre ele bune de dat la fier vechi, alergatura de genul alandala, iata ca a sosit vremea ca ea sa fie acum stopata prin masuri draconice. Mai bine mai tarziu decat niciodata, nu? Prin prevederile incluse in noul Cod Fiscal, de la 1 ianuarie 2007 se impune o taxa de inmatriculare usturatoare pentru masinile second-hand importate. Taxele cele mai mari se vor aplica masinilor poluante. Astfel, automobilele non-Euro mai vechi de sase ani, cu motoare de pana la 1.600 cmc, vor fi taxate cu 4.000 de euro; cele cu motoare de peste 3.000 cmc, cu 7.500 de euro; pentru o masina Euro 1 taxa este cuprinsa intre 3.744 si 7.020 de euro, in functie