Top Brands Distribution (TBD), al doilea jucator de pe piata distributiei, a realizat o cifra de afaceri de aproximativ 74 mil. euro (262,7 mil. lei) pe primul semestru al anului, in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
"Cresterea fata de primul semestru al anului 2005 se datoreaza atat volumelor mai mari vandute cat si cresterii preturilor la tigari", a declarat Remus Danaila, directorul financiar al companiei Top Brands Distribution.
In primele sase luni ale anului, tigarile de pe piata romaneasca au inregistrat o crestere de pret de 15% datorita introducerii taxei pe viciu in luna mai, potrivit datelor Institutului National de Statistica.
TBD isi va continua cresterea pana la sfarsitul anului, cand estimeaza atingerea unei cifre de afaceri de 157 mil. euro, cu 20% mai mare fata de valoarea realizata anul trecut.
"Pentru al doilea semestru ne asteptam la mentinerea acestui procentaj de crestere fata de 2005, in special prin extinderea zonelor de distributie si cresterea volumelor vandute", a mai mentionat Remus Danaila.
Compania vizeaza in acest an largirea portofoliului de produse distribuite, dar si dezvoltarea portofoliului de servicii de logistica oferite.
"Am primit solicitari de colaborare din partea unor companii din sectoare de activitate variate, ale caror produse nu au legatura cu produsele pe care le distribuim in prezent", a declarat Gilda Ardeleanu, directorul de dezvoltare al TBD.
Compania a inceput anul trecut investitii importante in dezvoltarea pe segmentul de logistica, avand ca obiective pe termen mediu si scurt pregatirea pentru intrarea in UE si consolidarea pozitiei pe piata interna.
"Obiectivul companiei noastre pe termen mediu este acela de a fi lider in domeniul logistic si de distributie la nivel regional, motiv pentru care unele dintre cele mai importante coordonate ale