- Diverse - nr. 161 / 17 August, 2006 Nu ma refer in cele de fata la nerabdarea cu care se astepta finalizarea lucrarilor la intersectia strazilor Gheorghe Doja, B-dul "1 Decembrie 1918", Cuza Voda, Piata Victoriei. Cu aceeasi nerabdare se asteapta finalizarea lucrarilor la pasajul subteran. Sper ca el, pasajul, sa fie gandit mai bine. Daca venim dinspre strada Gheorghe Doja si ajungem la intersectia semaforizata in discutie, avem prima banda de circulatie, inspre B-dul "1 Decembrie 1918", oarecum, derutanta. De la podul peste paraul Poclos, banda de circulatie, conform marcajelor, este destinata parcarii autoturismelor, se termina brusc si devine sens de circulatie. Urmatoarea banda de circulatie, conform sagetilor, face intrarea in centrul urbei. A treia este rezervata intrarii autoturismelor, fie in centru, fie pe strada Cuza Voda. Ambele cu oprire la semafor, pe o scurta panta. Mult mai amuzant ar fi fost sa se fi amenajat o trambulina, pentru amatorii de senzatii tari. In sfarsit, mai avem si a 4-a banda de circulatie, conform sagetii, drept inainte, direct in "insulita" alungita bine, un probabil spatiu verde. N-am inteles cum se circula pe insulita. VIOREL CONTIU - Diverse - nr. 161 / 17 August, 2006 Nu ma refer in cele de fata la nerabdarea cu care se astepta finalizarea lucrarilor la intersectia strazilor Gheorghe Doja, B-dul "1 Decembrie 1918", Cuza Voda, Piata Victoriei. Cu aceeasi nerabdare se asteapta finalizarea lucrarilor la pasajul subteran. Sper ca el, pasajul, sa fie gandit mai bine. Daca venim dinspre strada Gheorghe Doja si ajungem la intersectia semaforizata in discutie, avem prima banda de circulatie, inspre B-dul "1 Decembrie 1918", oarecum, derutanta. De la podul peste paraul Poclos, banda de circulatie, conform marcajelor, este destinata parcarii autoturismelor, se termina brusc si devine sens de circulatie. Urmatoarea banda de circula