Wal-Mart, cel mai mare jucator pe piata de retail din Statele Unite ale Americii, a raportat o scadere a profitului net, in timp ce Home Depot, compania care ocupa locul doi in acest sector, a anuntat cea mai mica crestere a profitului din ultimii trei ani. Rezultatele vin pe fondul cresterii pretului benzinei, care a afectat cheltuielile facute de consumatori, scrie Bloomberg. Castigurile Wal- Mart din al doilea trimestru au scazut cu 26%, la 2,08 mld. dolari, dupa ce compania a acceptat sa-si vanda lantul de magazine din Germania, iar vanzarile din SUA au scazut. Profitul Home Depot a crescut cu 5,3%, la 1,86 mld. dolari. Ambele companii au redus preturile produselor in trimestrul trecut si au preconizat castiguri mai mici decat au facut-o analistii. "Sincer, suntem dezamagiti de vanzarile facute in magazinele noastre din SUA. Consumatorii ne-au spus ca ei sunt foarte ingrijorati de evolutia pretului combustibilului", a declarat Lee Scott, director executiv al Wal-Mart. Wal-Mart, cel mai mare jucator pe piata de retail din Statele Unite ale Americii, a raportat o scadere a profitului net, in timp ce Home Depot, compania care ocupa locul doi in acest sector, a anuntat cea mai mica crestere a profitului din ultimii trei ani. Rezultatele vin pe fondul cresterii pretului benzinei, care a afectat cheltuielile facute de consumatori, scrie Bloomberg. Castigurile Wal- Mart din al doilea trimestru au scazut cu 26%, la 2,08 mld. dolari, dupa ce compania a acceptat sa-si vanda lantul de magazine din Germania, iar vanzarile din SUA au scazut. Profitul Home Depot a crescut cu 5,3%, la 1,86 mld. dolari. Ambele companii au redus preturile produselor in trimestrul trecut si au preconizat castiguri mai mici decat au facut-o analistii. "Sincer, suntem dezamagiti de vanzarile facute in magazinele noastre din SUA. Consumatorii ne-au spus ca ei sunt foarte ingrijorati de evol