URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, al doilea mare producator de bere de pe piata romaneasca, tinteste pozitia de lider in segmentului de pret mediu in canalul de retail lansand recent berea Timisoreana la PET de doi litri.
„Datorita evolutiei excelente de pana acum, Timisoreana a devenit in 2006 liderul segmentului de pret mediu in canalul HoReCa. Stiam insa ca, pentru a atinge acelasi obiectiv si in canalul de retail, trebuia sa extindem oferta existenta pe piata prin introducerea berii la PET”, afirma Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana. PET-ul Timisoreana are gramaj de doi litri, este realizat prin tehnologia ”Polyshield” si are un sistem ultraperformant de inchidere a capacului.
URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere de pe piata romaneasca. Compania detine in acest moment 4 fabrici de bere, peste 1.300 de angajati si are in portofoliu marcile URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell. SABMiller plc este unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume, cu operatiuni de productie si distributie in peste 60 de tari de pe 5 continente.
Portofoliul de marci al grupului include beri internationale din segmentul Premium, cum ar fi Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o importanta gama de marci locale in pozitia de lideri de piata. In anul financiar care s-a incheiat la 31 martie 2006, grupul a raportat un profit brut de 2.626 milioane de dolari si o cifra de afaceri de 15.307 milioane de dolari.
URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, al doilea mare producator de bere de pe piata romaneasca, tinteste pozitia de lider in segmentului de pret mediu in canalul de retail lansand recent berea Timisoreana la PET de doi litri.
„Datorita evolutiei excelente de pana acum, Timisoreana a devenit in 2006 l