In urma cu citiva ani, in productiile Universitatii Nationale de Muzica din Bucuresti, am descoperit o soprana frumoasa, cu o voce superba, voluptuoasa, incarcata de o vibratie interioara si o pasiune cuceritoare, calitati ce confereau interpretarii sale „ceva“ aparte. Si am intuit inca de atunci potentialul artistic si inteligenta care urmau sa-i asigure Laurei Tatulescu o cariera spectaculoasa, fapt confirmat incredibil de repede.
Pentru ca, imediat dupa absolvirea Universitatii, a fost invitata sa cinte la ORF Viena, intr-un concert de lied romanesc, alaturi de solistii nostri a caror activitate se desfasoara in strainatate, printre care s-a aflat si Leontina Vaduva. Impactul a fost atit de puternic incit directorul Staatsoper, Ioan Holender, i-a oferit un angajament la celebrul teatru vienez, incepind din luna noiembrie 2005, deci chiar in timpul stagiunii, fapt fara precedent – cel putin in seria tinerilor nostri deveniti solisti la Viena in ultimul deceniu. Astfel, soprana de doar 25 de ani a debutat pe acea scena rivnita de orice interpret, cintind in Elixirul dragostei, apoi in Nunta lui Figaro si Don Carlos, in Liliacul (in care partener de dans i-a fost celebrul Leo Nucci), sustinind rolul Bastienne din opera mozartiana alternativ cu o alta minunata soprana – Ileana Tonca, iar programul stagiunii viitoare anunta ca va debuta in citeva roluri importante precum Suzana din Nunta lui Figaro sau Nanetta din Falstaff, pregatind totodata Musetta din Boema, Ilya din Idomeneo, Zerlina din Don Giovanni. Toate acestea sint semne ca, in doar citeva luni, cintind alaturi de „monstri sacri“: Thomas Hampson, Ferucio Furlanetto sau Dolora Zajici si Daniela Dessi, dar si de tineri stralucitori ai momentului precum Rolando Villazon, sub baghete la fel de prestigioase, tinara soprana a reusit sa se impuna printre artistii apreciati deopotriva de specialisti, de