Parintele conceptului definit de specialisti ca "noul marketing" si totodata una dintre marile personalitati ale industriei de marketing din lume, Don E. Schultz va prezenta in premiera la Bucuresti acest concept de actualitate pentru piata din Romania.
Dupa Europa, America de Sud, Asia, Middle East, Australia si America de Nord, a venit randul profesionistilor din Romania sa ia lectii de la celebrul profesor, autor a nu mai putin de treisprezece carti de marketing si publicitate, printre care Essentials of Advertising Strategy, Essentials of Sales Promotion, Strategic Newspaper Marketing si Measuring Brand Communication ROI. este un pionier al conceptului de Integrated Marketing Communications, cartea sa tratand pentru prima oara acest concept.
Cele mai recente carti ale sale sunt Communicating Globally, Raising the Corporate Umbrella si Sense and Nonsense about Brands and Branding care a aparut in toamna anului 2003.
In cadrul conferintei anuale IAA (International Advertising Association) care va avea loc pe 14 septembrie la Hotel Sofitel - WTC, cu tema "Next Generation Integrated Marketing Communication", Schultz va explica ce inseamna comunicarea de marketing integrata pentru o organizatie si cum trebuie folosita pentru maximizarea cresterii profitului.
Teme de actualitate pentru industria de marketing si comunicare precum evaluarea performantei advertising-ului si a mix-ului de marketing sau evaluarea perfomantei investitiei sunt, de asemenea, pe lista de discutii a lui Schultz, care va profita de ocazie pentru a prezenta si cateva studii de caz concrete. Profesor emerit in Integrated Marketing Communications la Northwestern University, Illinois, "Don Schultz este initiatorul conceptului de IMC (Integrated Marketing Communications) si demonstreaza toti pasii strategici care fac ca "noul marketing" sa conduca spre o afacere de success. Rec