Cravatele romanesti "conduc" multinationalele. Fie ca sunt vandute din colectia proprie sub brandul "massimo clessi", fie ca sunt personalizate cu logo-ul unor firme europene si americane de renume, cravatele produse de compania Seta-Como din Jibou, judetul Salaj au facut deja traditie in Romania si in lume.
Cea mai mare companie producatoare de cravate din zona est-europeana cu o capacitate de circa 80.000 de bucati pe luna, Seta Como s-a individualizat deja pe piata cu un portofoliu impresionant.
"Cravatele sunt acele accente care castiga rafinamentul si eleganta", iar romanii au stiut din plin sa exploateze aceste "reflexii distinctive in moda masculina". Atat clientii externi, Daniel Hecter, Esprit, St. Oliver, Guy Laroche cat si cei interni Braiconf, Secuiana si Steilmann confirma pozitia de top pe piata de profil a companiei romanesti.
Cravatele 100 % matase naturala (36,50 RON +TVA) sau polyester (12,50 RON +TVA) cu logo-ul in broderie sunt deja un reper pentru clienti precum Caile Ferate Franceze, Rotary Club, Champions League sau Audi.
Cravatele romanesti "conduc" multinationalele. Fie ca sunt vandute din colectia proprie sub brandul "massimo clessi", fie ca sunt personalizate cu logo-ul unor firme europene si americane de renume, cravatele produse de compania Seta-Como din Jibou, judetul Salaj au facut deja traditie in Romania si in lume.
Cea mai mare companie producatoare de cravate din zona est-europeana cu o capacitate de circa 80.000 de bucati pe luna, Seta Como s-a individualizat deja pe piata cu un portofoliu impresionant.
"Cravatele sunt acele accente care castiga rafinamentul si eleganta", iar romanii au stiut din plin sa exploateze aceste "reflexii distinctive in moda masculina". Atat clientii externi, Daniel Hecter, Esprit, St. Oliver, Guy Laroche cat si cei interni Braiconf, Secuiana si Steilmann confirma poz