Compania ISEOM (International SEO Marketing) se asteapta sa faca in acest an afaceri de 100.000 de euro din serviciile de promovare pe motoarele de cautare pe Internet a paginilor web detinute de companii romanesti si straine.
"Anul viitor speram sa ne dublam sau chiar sa ne triplam cifra de afaceri", a declarat Victorina Mitrea, directorul general al firmei.
Compania a fost infiintata in 2005 si are in prezent 7 angajati, numarul acestora urmand sa creasca la 20, pana la sfarsitul acestui an. Firma are trei asociati, dintre care unul este compania franceza Brioude Internet Referencement.
Conform Victorinei Mitrea, firma partenera, infiintata in 1998, este unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata franceza de servicii de promovare a paginilor web pe motoarele de cautare, printre clienti numarandu-se corporatii ca L'Oreal, Coca-Cola sau Michelin. "Parteneriatul cu Brioude Internet Referencement ne asigura atat acces la metodologii si tehnici de lucru, cat si la clienti de pe piata internationala", spune Mitrea.
Business-ul ISEOM se bazeaza pe influenta extrem de puternica a motoarelor de cautare pe Internet, precum Google, Yahoo sau MSN, care tind sa devina principala sursa de identificare a informatiilor de catre consumatori, inainte ca acestia, spre exemplu, sa achizitioneze un produs sau un serviciu. Conform statisticilor, consumatorii care cauta informatii pe web se plictisesc foarte repede si de aceea parcurg foarte rar mai mult decat primele trei pagini cu rezultate generate de un motor de cautare.
Cele doua situatii creeaza o presiune asupra companiilor de a-si vedea paginile web cat mai bine plasate in rezultatele generate de Google, Yahoo sau MSN la cautarea dupa diferite cuvinte cheie, o aparitie a legaturii catre propria pagina web pe pagina de rezultate cu numarul 20 sau 350 putand avea consecinte negative asupra rezultate