Compania GlaxoSmithKline Romania (GSK), liderul pietei farmaceutice interne, a anuntat continuarea programului Scolii de Afaceri GSK, destinata proaspat absolventilor. Astfel, 24 de absolventi provenind de la 20 de universitati din Bucuresti si din tara vor participa in perioada14 - 24 august, la Brasov, la o serie de prezentari in marketing, vanzari, finante, resurse umane, comunicare si relatii publice si devoltare organizationala. "Scoala de Afaceri GSK ofera cursantilor oportunitatea practica de a afla cum functioneaza fiecare dintre domeniile principale de activitate ale unei companii si cum se imbina toate aceste domenii pentru a crea si a mentine o organizatie complexa puternica", informeaza compania. Participantii la aceasta editie a Scolii de Afaceri GSK sunt absolventi de economie, farmacie, medicina, litere, psihologie, sociologie, stiinte politice sau arhitectura. Acestia au fost selectati din diverse centre universitare cum sunt: Bucuresti (45%), Cluj-Napoca (31%), Constanta (8%), Brasov, Targu-Mures, Iasi si Timisoara, in urma mai multor etape de evaluare, care au inceput in luna martie. Compania GlaxoSmithKline Romania (GSK), liderul pietei farmaceutice interne, a anuntat continuarea programului Scolii de Afaceri GSK, destinata proaspat absolventilor. Astfel, 24 de absolventi provenind de la 20 de universitati din Bucuresti si din tara vor participa in perioada14 - 24 august, la Brasov, la o serie de prezentari in marketing, vanzari, finante, resurse umane, comunicare si relatii publice si devoltare organizationala. "Scoala de Afaceri GSK ofera cursantilor oportunitatea practica de a afla cum functioneaza fiecare dintre domeniile principale de activitate ale unei companii si cum se imbina toate aceste domenii pentru a crea si a mentine o organizatie complexa puternica", informeaza compania. Participantii la aceasta editie a Scolii de Afaceri