�Oamenii promovati din interior sunt cei mai eficienti angajati� - aceasta pare a fi strategia de recrutare a grupului de firme RTC, detinut de omul de afaceri Octavian Radu.
�Intotdeauna incercam sa ocupam posturile vacante prin promovare interna, aceasta fiind o regula de baza pentru noi. Daca este, insa, vorba despre un post ��entry-level�� atunci incurajam tot angajatii nostri sa recomande pentru el prieteni, rude sau cunoscuti. Aceasta a contribuit enorm in ultimii ani la crearea sentimentului de familie care domina atmosfera de lucru in cadrul grupului,� apreciaza Alina Olaru, directorul de resurse umane al RTC. Ulterior, daca este necesar, compania apeleaza si la recrutare externa, folosind toate canalele clasice pentru aceasta�(presa, portaluri web, targuri de joburi etc.), in functie de audienta careia se adreseaza.
Grupul RTC are in prezent 4000 de angajati, numarul acestora cunoscand o usoara scadere de la inceputul anului.
�Anul acesta ne concentram foarte mult pe cresterea productivitatii muncii, iar angajatii nostri sunt alaturi de noi in acest demers. Astfel, nu intotdeauna angajatul care pleaca din companie este inlocuit cu un altul, ci in cele mai multe cazuri sarcinile si atributiile sale se distribuie la colegii de departament, impreuna cu venitul alocat vechiului post,� adauga Alina Olaru.
Prin profilul de activitate al majoritatii firmelor din cadrul grupului RTC, cele mai multe posturi ale noastre sunt in zona comerciala sau administrativa. Cele care acopera activitati comerciale se ocupa intotdeauna cel mai repede datorita numarului mare de candidati destul de bine pregatiti care aplica pentru ele.
Potrivit reprezentantilor RTC, nu de putine ori s-a intamplat, insa, ca un candidat care a solicitat initial un anumit post, sa se angajeze in final pe un altul, in urma discutiilor complexe pe care le poarta cu special