Piata romaneasca de marketing direct a atins anul trecut zece milioane de euro, in crestere cu 75% fata de nivelul inregistrat in 2004, acest segment fiind unul dintre domeniile cu cel mai rapid ritm de crestere din Romania, conform datelor Asociatiei Romane de Marketing Direct (ARMAD).
Cifra de afaceri in industria de marketing direct din Romania a depasit in 2006 suma de zece milioane de euro, potrivit datelor centralizate de Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD). Marketingul direct devine astfel unul dintre domeniile cu cel mai rapid ritm de crestere in Romania.
Structura cifrei de afaceri totale cuprinde servicii precum: mailing adresat � 13.9% (1.500.000 de euro), administrare si brokerage de baza de date � 11,0% (1.189.000 de euro), fullfilment promotii � 15.3% (1.649.000 de euro), teleservices � 9.5%( 1.031.000 de euro), vanzare prin corespondenta � 13.2% (1.422.000 de euro), creatie si consultanta in marketing direct � 9,6% (1.040.000 de euro) , letterbox marketing � 3.8% (405.000), alte servicii de marketing direct � 23,7% (2.555.000 de euro).
Subdomeniile cu cresterea cea mai mare au fost : vanzarea prin corespondenta, cu o crestere de 127% si creatia si strategia de marketing direct, cu o crestere de 79%.
Sinteza cifrei de afaceri pe 2005 in domeniul marketingului direct din Romania a fost realizata pe baza datelor trimise de membrii ARMAD, in colaborare cu firma de cercetare de piata Daedalus Consulting, pe aceeasi structura ca si cercetarea din anul precedent.
Care sunt serviciile specifice marketingului direct?
Mailing adresat - servicii de expediere de plicuri (prin posta sau prin alt tip de curierat), cu costuri de productie incluse ;
Teleservices - servicii de raspuns si de apelare telefonice, precum infoline, product line, RSVP, stabilire de intalniri, vanzare, extinderea bazei de date;
Fullfil