Gilda Ardeleanu, director de dezvoltare al Top Brands Distribution Gilda Ardeleanu, directorul de dezvoltare al Top Brands Distribution (TBD), al doilea mare jucator de pe piata de profil, spune ca strategia companiei vizeaza concentrarea pe parteneriatele cu marii producatori in locul intrarii pe noi categorii de produse.
"Am avut foarte multe propuneri de parteneriate si sunt multe categorii de produse FMCG (bunuri de larg consum - n. red.) cu potential ridicat de dezvoltare pe piata romaneasca, dar preferam sa ne concentram asupra segmentelor pe care suntem in prezent. In plus, din punct de vedere logistic, este mai usor sa distribui mai putine categorii de produse", a spus Gilda Ardeleanu.
TBD a preluat in acest an distributia produselor Philip Morris in judetul Arges si vizeaza in continuare extinderea regionala, ceea ce va determina cresterea afacerilor companiei, dar si consolidarea parteneriatelor cu cei doi producatori cu care colaboreaza, Philip Morris Romania si Kraft Foods Romania.
Compania distribuie in prezent 37% din cota de productie a Philip Morris Romania in noua judete, fiind in acelasi timp distribuitor si pentru Kraft Foods Romania in Bucuresti si in judetele Ilfov si Teleorman.
Gilda Ardeleanu a mai spus ca, in distributie, este foarte important gradul de implicare in parteneriatele cu producatorii, pentru ca afacerile acestora depind de profesionalismul distribuitorilor lor, dar si distribuitorul depinde, intr-o oarecare masura, de furnizor.
"Noi suntem ochii producatorilor in piata. De exemplu, forta de vanzari Philip Morris interactioneaza direct cu forta noastra de vanzari, cele doua au sedinte saptamanale de schimb de informatii", a afirmat ea.
Diferenta intre jucatorii de pe piata de distributie va fi facuta in urmatorii ani de serviciile oferite, spun companiile din domeniu.
"Profesionalismu