Compania Murfatlar, cel mai important producator de vin din Romania, detine 32% din piata vinurilor albe, in timp ce pe segmentul vinurilor rosii, cota depaseste 60%.
"Piata de vin este una destul de traditionalista, cu alte cuvinte obiceiurile de consum se schimba destul de greu. Totusi exista un trend de crestere a consumului de vin rosu, ceea ce este foarte bine pentru noi avand in vedere cota noastra de piata pe acest segment", a declarat Daniel Negrescu, Brand Manager Murfatlar.
Cel mai recent brand lansat de Murfatlar este Conu’ Alecu - in variantele Muscat Ottonel, Sauvignon Blanc, Merlot si Merlot Roze. "Consumatorul este cel mai important pentru noi si de aceea venim in intampinarea dorintelor lui cu un vin usor. Am lansat aceasta noua gama de vinuri pentru ca piata romaneasca are nevoie de un brand pe segmentul vinurilor demiseci premium. Strategia lansarii a fost gandita in doua etape. Prima etapa a vizat introducerea vinurilor din gama Conu’ Alecu pe segmentul Horeca, iar succesul de care s-a bucurat ne-a determinat sa grabim distributia lui si la raft, aceasta reprezentand cea de-a doua etapa din cadrul strategiei de lansare", a subliniat Daniel Negrescu.
Cifra de afaceri a companiei in primele luni ale acestui an a crescut cu 50% in comparatie cu perioada similara a anului trecut, cand a atins un total de 30 milioane de euro.
In prezent, compania exporta o cota de 15-20% din productie, principalele piete fiind cele din SUA si Israel, restul fiind destinat pietei autohtone.
Printre cele mai cunoscute marci ale Murfatlar se numara Lacrima lui Ovidiu, singurul vin licoros din Romania, Chardonnay, Feteasca Neagra 3 Hectare sau Sauvignon Blanc Sec de Murfatlar si vinarsul Zaraza.
Compania Murfatlar, cel mai important producator de vin din Romania, detine 32% din piata vinurilor albe, in timp ce pe segmentul vinurilor rosii