Managementul performantei si mai ales imbunatatirea performantei se numara printre provocarile managerilor de pretutindeni. La mijlocul lunii viitoare, Robin Stuart-Kotze, expert in performanta, va prezenta demersul stiintific asupra schimbarii de comportament – Dinamica Comportamentala – care a ajutat manageri din toata lumea sa intre in top si sa ramana acolo. Evenimentul va avea loc in perioada 19-21 septembrie, in cadrul business-edu.
A fost de-a lungul vietii ofiter in armata, vanzator, bacher in domeniul investitiilor, academician si restaurator. Cariera in consultanta a lui Dr. Robin Stuart-Kotze a fost marcata de Sistemul Stiintei Comportamentale (SSC) ale carei baze le-a pus in 1972. SSC are o misiune clara: sa ofere o abordare stiintifica observarii, descrierii, masurarii si intelegerii comportamentelor care sprijina si dinamizeaza organizatia, ca si a comportamentelor care conduc la progres si succes.
In ultimii 30 de ani, Kotze a folosit diagnoza comportamentala in organizatii precum General Motors, Westinghouse, Exxon, US Air Force, Guvernul Canadian, Xerox, Price Waterhouse, Rothmans International, Johnson & Johnson, Oracle, BT, Ford, Bristol-Myers si multe alte organizatii. Potrivit lui Robin Stuart-Kotze, "Comportamentul, nu personalitatea, este factorul determinant al performantei: ceea ce faci tu creeaza rezultate, nu cine esti".
In cadrul business-edu, Dr. Robin Stuart-Kotze va lansa cea mai recenta carte a sa “Performanta – Stiinta comportamentului de succes”.
Principalul mesaj al acestei carti este cum indivizi si organizatii isi pot imbunatati performanta astfel incat sa treaca in fata plutonului si cum pot sustine acest demers. Comportamentul devine astfel cheia catre pozitii de top si performanta.
Managementul performantei si mai ales imbunatatirea performantei se numara printre provocarile managerilor de pretuti