Traficul rutier in municipiul Timisoara s-a transformat intr-un veritabil haos din cauza lucrarilor la majoritatea arterelor de circulatie. Drumuri strabatute, de regula, in cinci minute cu masina sunt parcurg acum chiar si intr-o jumatate de ora. Echipe ale firmelor care efectueaza aceste lucrari au impanzit orasul aproape de la un capat la celalalt. In cadrul strategiei sale de reabilitare a soselelor, Primaria intentioneaza sa finalizeze cat mai repede investitiile. Pana atunci, insa, timisorenii pot linistiti sa-si lase masinile in garaje, pentru ca, de multe ori, se pot deplasa mai repede pedestru, decat la volan. "Ca sa faci omleta, trebuie neaparat sa spargi mai intai ouale", spune o veche vorba romaneasca, iar acesta ar putea fi si principiul pe care s-a bazat municipalitatea in momentul in care a decis ca e mai bine ca in mai multe zone din oras sa fie deschise puncte de lucru. Chiar daca acum arata ca un adevarat santier, Timisoara Ð sustin edilii - va avea, la capatul acestei munci de reconstructie, o infrastructura de cinci stele. Desi sunt, deocamdata, linistiti, cetatenii nu prea agreeaza ideea de a se trezi zilnic cu drumuri inchise si sa fie nevoiti sa mearga spre destinatii pe rute ocolitoare. Tot din aceasta cauza, aproape saptamanal, mijloacele de transport in comun isi schimba traseele, iar oamenii sunt derutati. Nici cu taxiul nu e mai comod in oras, pentru ca, mergand pe alte trasee, mai lungi, cursele aproape ca si-au dublat pretul. In plus, e aglomeratie, claxoane, nervi intinsi la maximum. In orele de varf, nici macar agentii de circulatie nu reusesc sa faca ordine in trafic. O solutie ar fi munca pe timp de noapte, dar si aici municipalitatea intampina probleme. In timp ce unii timisoreni suna si solicita acest lucru, altii zadarnicesc actiunile constructorilor, pe motiv de tulburare a linistii publice. "Noptile trecute, o echipa care l