Craiovenii nu vor scapa prea curând de infernul masinilor de mare tonaj, care traverseaza orasul, realizarea celor doua centuri, de nord si de sud, care ar trebui sa preia acest trafic, fiind in mare intârziere. In timp ce in cazul centurii de nord, executantul lucrarii da noi termene de finalizare, la centura de sud nici nu a fost identificata sursa de finantare. Construirea celor doua centuri ocolitoare ale Craiovei, de nord si sud, da mari batai de cap Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale, care mai are de asteptat pâna sa administreze noile tronsoane. Cei mai afectati sunt insa craiovenii, nevoiti sa suporte in continuare zgomotele autovehiculelor de mare tonaj, care continua sa traverseze orasul, pâna la finalizarea celor doua centuri. Realizarea acestora a fost gândita tocmai pentru a decongestiona traficul din Craiova. Daca in cazul centurii de nord, firma italiana JV ASTALDI - ITALSTRADE, care a câstigat licitatia, se face ca munceste de zor, in ceea ce priveste centura de sud, proiectul acesteia nu a fost inca materializat. In tot acest timp, filiala de la Craiova a companiei, respectiv Directia Regionala de Drumuri si Poduri, nu poate decât sa intocmeasca rapoarte cu privire la stadiul lucrarilor de la centura de nord si sa ceara finantare pentru cea de sud. „Cele doua nu au fost proiectate impreuna asa ca nefinalizarea uneia nu o afecteaza pe cealalta. Spre exemplu, cei care vin de la Bucuresti si vor sa ajunga in Timisoara o vor folosi pe cea de nord, iar cei care vor sa ajunga din Capitala in Bechet vor tranzita pe centura de sud“, a declarat Cosmin Muscalu, reprezentantul la Craiova al consultantului japonez CONSTRUCTION PROJECT CONSULTANS, pentru construirea centurii de nord. Penalizarea executantului centurii de nord, tinuta secret Centura de nord ar fi trebuit inaugurata, cel putin teoretic, intr-un termen de doi ani si jumatate, in