Omul din spatele volanului nu este, altceva decat un om obisnuit. Cercetatori din Suedia au facut studii si au aratat ca, la un drum de aproximativ 30 de minute, timpul pe care un sofer agitat il castiga, daca schimba benzile des si nervos, este de aproximativ trei minute. Omul din spatele volanului nu este, altceva decat un om obisnuit. Cercetatori din Suedia au facut studii si au aratat ca, la un drum de aproximativ 30 de minute, timpul pe care un sofer agitat il castiga, daca schimba benzile des si nervos, este de aproximativ trei minute. Sa zicem ca la noi ar fi vorba de cinci, ca se trece si pe rosu destul de des. Nici in Suedia, nici in Romania, logica nu prea are nici o legatura cu faptul ca azi-noapte te-ai certat cu nevasta.
La volan, omul nu e acel robot care nu va face accidente sau greseli. Ci este acelasi om plin fie de probleme personale, fie de probleme cu vreun sef tampit. Femeia din Vectra asta, care sta calare pe mine de vreo cinci kilometri si nu se poate decide daca vrea sa ma depaseasca, este prinsa in ghearele disperarii de niste lacrimi pe care nu si le poate scoate din cap nici daca plange pana maine. Asta stiu nu pentru ca as fi parasit-o eu, ci pentru ca i le vad in retrovizoare. Cat despre mine, chiar daca stiu clar ca logica nu are nici o legatura cu femeile, las mintea sa-mi pluteasca in deriva la toate lucrurile care ar fi putut sa fie, intocmai ca un biet nefericit care merge prin ger si, inainte sa ajunga la destinatie, ajunge sa creada ca e mai placut sa se lase prada somnului decat sa lupte dincolo de "the point of no return". Singura mea scapare de vreun accident cretin este automatismul in care-mi intra mainile si picioarele cand dau drumul la ambreiaj.
Pentru ca mintea noastra, pe langa functiile intelectualo-sexuale pe care un corpore sano ne-ar cere sa le folosim in fiecare zi, se mai deghizeaza foarte des si