a crescut cu minimum 20% în acest an şi va continua să crească mai accentuat în 2007.De la zborul cu MIG-ul la traiul în iglu"Coasta de vest a SUA, Hawaii, Asia de Est, Singapore şi Malaysia, a crescut cu minimum 20% în acest an şi va continua să crească mai accentuat în 2007.
De la zborul cu MIG-ul la traiul în iglu
"Coasta de vest a SUA, Hawaii, Asia de Est, Singapore şi Malaysia, Tanzania şi Zanzibar, precum şi America de Sud, în special Venezuela, Brazilia şi Caraibele, sunt destinaţiile preferate în acest an de către companiile mai mari"
Roxana Bălcesu
director la CMB Travel.
Companiile cu dare de mână plătesc pentru astfel de pachete, care obligatoriu trebuie să ofere o experienţă inedită pentru participanţi, în medie 2.000-3.000 de euro de persoană. Sunt însă destui clienţi care plătesc 6.000-8.000-10.000 de euro pentu fiecare invitat, pentru programe despre care organizatorii asigură că nu vor fi uitate prea curând: zborul cu un avion militar supersonic, exerciţiile cu tancul, survolul cu elicopterul. Tot pentru managementul de top sau partenerii de afaceri foarte importanţi sunt rezervate şi "plimbările" cu spărgătoare de gheaţă, expediţiile cu săniile trase de câini, traiul câteva zile într-un iglu sau scufundările în Oceanul Îngheţat, cu echipament special.
Pachetele de servicii sunt alese în funcţie de profilul celor cărora se adrează aceste programe. "Nu contează numai destinaţia, ci şi ceea ce se întâmplă acolo. Oamenii nu mai vor produse standard, ci pachete personalizate, programele fiind focalizate pe invitaţi", ne-a declarat Mihai Prisecaru, Sales&Maketing manager la Incentive Insight. El ne-a mai informat că se manifestă o creştere a cererii din partea companiilor româneşti, care au depăşit multinaţionalele în ceea ce priveşte programele de motivare a personalului.Întrucât unii au prins gu