Cosmote România, operatorul de telefonie mobilă al grupului elen Cosmote, a înregistrat în al doilea trimestru, pierderi de 26 de milioane de euro, de trei ori mai mari decât cele înregistrate cu un an în urmă, în timp ce veniturile au fost de 7,9 milioane de euro, de 4,6 ori mai mari decât în 2005. Cosmote a înregistrat, per totalul primelor şase luni, pierderi de 44,89 milioane de euro, raportate la venituri de 14 milioane de euro. Numărul clienţilor Cosmote a ajuns la finele trimestrului al doilea la 530.000,
o creştere de aproximativ 256.000 de clienţi pe acest trimestru, operatorului revenindu-i patru la sută din piaţă de servicii de telefonie mobilă. Prin această creştere Cosmote a depăşit Zapp la capitolul număr de utilizatori, din totalul cărora, peste 86 la sută sunt utilizatori de servicii pre-paid. Venitul mediu per utilizator de servicii de cartelă şi abonament a fost de 5,4 euro. "Investiţiile realizate de companie încep să dea roade şi în ciuda pierderilor operaţionale inerente oricărui start-up, evoluţia performanţelor Cosmote se încadrează în planurile iniţiale. Având în vedere experienţa Cosmote pe pieţele din regiunea Europei de sud-est, sunt necesari în medie 3 ani pentru atingerea pragului de rentabilitate", a analizat situaţia, Antonis Kerastaris, director financiar, Cosmote România. (R.M.)
Cosmote România, operatorul de telefonie mobilă al grupului elen Cosmote, a înregistrat în al doilea trimestru, pierderi de 26 de milioane de euro, de trei ori mai mari decât cele înregistrate cu un an în urmă, în timp ce veniturile au fost de 7,9 milioane de euro, de 4,6 ori mai mari decât în 2005. Cosmote a înregistrat, per totalul primelor şase luni, pierderi de 44,89 milioane de euro, raportate la venituri de 14 milioane de euro. Numărul clienţilor Cosmote a ajuns la finele trimestrului al doilea la 530.000,
o creştere de aproxi