La 21 de ani a parasit Cenaclul, pentru a se casatori intr-un sat uitat de lume. A facut doi copii si s-a angajat intr-o fabrica. Acum este directorul Casei de Cultura a Tineretului "George Enescu" din Reghin. Cu toate acestea, muzica ei n-a ramas fara... ecou. La 21 de ani a parasit Cenaclul, pentru a se casatori intr-un sat uitat de lume. A facut doi copii si s-a angajat intr-o fabrica. Acum este directorul Casei de Cultura a Tineretului "George Enescu" din Reghin. Cu toate acestea, muzica ei n-a ramas fara... ecou.
De numele Sorinei se leaga "Cana cu vin", "Din copilarie" sau "Taina". Sorina Bloj a fost, este si va fi Ecoul. La muncile agricole isi compunea piesele care au provocat o adevarata isterie muzicala. In anii â80, trupele de fete apareau mai ceva decat ciupercile dupa ploaie. Am putea spune ca Ecoul a avut acelasi impact la publicul tanar (pastrand, bineinteles, proportiile si delimitarile) ca trupa Andre mai tarziu. Sorina s-a retras acum din lumina reflectoarelor, dar nu plange si nu se plange din cauza asta. Isi duce mai departe crucea ce i-a fost data, inclusiv amaraciunea de a fi acuzata de plagiat.
Cana cu vin din Ca$$a Muresan
Jurnalul National: Folkul mai are Ecou? Sorina Bloj: Sigur ca da. Ecoul a existat intotdeauna. Chiar daca cineva a plecat, tot asa cum a venit. Persoana respectiva nu l-a infiintat, astfel ca nu avea cum sa-l desfiinteze. Inainte sa cant cu ea, Magdalena Puscas, am fost cu Marius Marcu si Catalina Tomita.
Cum s-a legat Ecoul? Profesorul de muzica formase cu ea (n.r. - Magdalena Puscas) si cu fetele din clasa ei un grup cameral. M-a invitat si pe mine sa ma alatur acelui grup alcatuit din 12 fete. Piesele compuse de mine le-a armonizat pe trei voci. Eu o cunosteam pe Magdalena, pentru ca era o mica vedeta in scoala. Canta muzica usoara, piesele lui Dan Spataru. Avea un timbru vocal exceptiona