Nikos Anyfantis, directorul de marketing Heidi Chocolats Suisse Nikos Anyfantis, directorul de marketing al producatorului de ciocolata Heidi, pregateste o repozitionare a brandului spre partea superioara a segmentului premium, pentru a se putea diferentia mai bine de concurentii sai directi.
Strategia de repozitionare a brandului Heidi va implica investitii de aproximativ un milion de euro in acest an, incluzand bugetul pentru lansari de noi produse.
"In cei peste zece ani de cand ne aflam in Romania, piata s-a schimbat foarte mult, iar noi nu am reusit sa ne diferentiem puternic de concurentii de pe segmentul premium. Noua strategie de comunicare va viza tocmai acest lucru", a afirmat Nikos Anyfantis, directorul de marketing al companiei Heidi Chocolats Suisse.
In plus, segmentul premium al ciocolatei are potential de crestere mai insemnat decat cel mediu, odata cu dezvoltarea pietei in ansamblu pe baza cresterii puterii de cumparare a romanilor.
"Asa cum se intampla si pe alte piete, segmentele premium si economic tind sa castige tot mai mult teren, in detrimentul celui mediu", a comentat Anyfantis. El estimeaza segmentul premium la aproximativ 10% din piata ciocolatei in prezent.
Noua strategie de comunicare pentru pralinele Heidi va viza asocierea acestor produse cu ideea de cadou, ceea ce a determinat acordarea unei atentii mai mari ambalajelor.
"Schimbarea ambalajelor ne-ar putea aduce costuri suplimentare, pe care insa nu le putem pune in pret, deoarece consumatorul roman nu este dispus sa plateasca in plus pentru un ambalaj mai atragator", a explicat Anyfantis.
El a adaugat ca in marketing, este foarte important sa cunosti comportamentul consumatorului din contactul direct cu el, si nu neaparat din rezultatul unor cercetari de piata.
Lansarile de noi produse Heidi sunt programate in perioada sarbatorilor