Nenumarati clienti si peste 40 de agentii de publicitate si media, care reprezinta nucleul industriei autotone. Fericiti pana la adanci batraneti sau divort cauzat de �nepotrivirea de caracter�, o agentie de publicitate si clientii sai isi bazeaza �relatia� pe...eficienta
Unii spun ca cea mai productiva strategie de marketing este tocmai transparenta �ceea ce in cazul nostru se traduce prin prezentarea lucrurilor pe care le facem, intr-un mod cat se poate de sincer, fara cosmetizari si retusuri. Nu e doar o strategie in ceea ce ne priveste, este un corolar al modului de a gandi aceasta afacere�, a declarat pentru Wall-Street, Alina Gavrila, director al agentiei de publicitae Gavrila & Asociatii. Chiar daca ne referim la un portofoliu stufos de clienti sau doar la doi-trei, atentia unei agentii care se bazeaza pe profesionalism este distribuita in mod egal. Singurele diferente apar in momentul in care productia este adresata unui brand mult mai mare, care de altfel are si nevoi mai diversificate, de la comunicare pana la promovarea eficienta a unui spot TV.
Clientul pasionat vs. clientul cinic
Chit ca portofoliul unei agentii precum Cohn&Jansen / Ashley & Holmes este destul de bogat, cel mai important in agentie este sa sa respecte sintagma - nu moto-ul, nici filosofia, poate nici viziunea - �Ne place sa facem lucrurile in care credem!�, dupa cum a declarat pentru Wall-Street Andrei Cohn, art director al agentiei. De aici se dezvolta si nevoia de selectie a clientilor: �imi place foarte tare sa lucrez cu clienti pasionati de lucrurile pe care le fac, nu cu oameni cinici�, completeaza Cohn.
Totusi, nu se poate constitui reteta selectivitatii sau a flerului cu care poti spune �nu!� unuia dintre clienti. De ce acest lucru? �Suntem o agentie mica deci trebuie sa fim selectivi cu clientii nostri. Nu ne putem permite sa dam rateuri si nici sa produce