Cumpărăturile pe internet nu mai sunt de mult o noutate în ţara noastră. Românii care câştigă peste medie şi care petrec mult timp la birou sau sunt, pur şi simplu, comozi, aleg varianta Cumpărăturile pe internet nu mai sunt de mult o noutate în ţara noastră. Românii care câştigă peste medie şi care petrec mult timp la birou sau sunt, pur şi simplu, comozi, aleg varianta shoppingului on-line. După perioada sărbătorilor, lunile de vară sunt cele mai profitabile pentru majoritatea magazinelor virtuale din România, unele dintre ele raportând creşteri semnificative ale vânzărilor.
La mare căutare în perioada vacanţelor rămân aparatele foto digitale. Radu Apostolescu, directorul executiv al eMag.ro, magazin de profil IT, spune că, pe acest segment, lunile de vară sunt cu adevărat "fierbinţi": "Ca vânzări pe foto-video digital, anul acesta noi am reuşit dublarea vânzărilor faţă de vara trecută".Portretul-robot al aparatului foto ideal în această vară, apreciază Apostolescu, este: senzor de 5-6 Mp, zoom optic 3-4x, marcă de tradiţie (Canon, Sony). Ca şi în comerţul tradiţional, promoţiile sunt cheia creşterii vânzărilor. "Promoţiile au fost numeroase încă dinaintea începerii sezonului de vară şi au dus la vânzări de peste o mie de unităţi lunar în această perioadă", ne-a declarat Apostolescu.
Promoţii pentru începerea şcolii
Există şi companii care coboară preţurile, mai ales către sfârşitul verii. Cunoscută în foarte multe ţări drept perioada "back to school", campaniile din această perioadă se adresează elevilor şi studenţilor, dar şi instituţiilor şi aşa-numitei zone "corporate". PCFun.ro, magazin on-line în domeniul produselor IT, electronice şi telefoane, a lansat, săptămâna trecută, o astfel de campanie, cu reduceri de preţ de până la 30%. "La mare căutare sunt notebook-urile, care au avut anul acesta o creştere semnificativă, după o dubl