Pe zona de comunicare online, brandurile internationale vin cu platforme globale. Creativitatea web romaneasca, inca la primii pasi, este lipsita in general de latura spectaculoasa, oprindu-se la functia utilitara de pura informare. Mihai Tataru, unul dintre fondatorii agentiei Senior Software, ne-a vorbit despre aceasta dimensiune a marketingului.
Jurnalul National: Care este istoria Senior Software? Mihai Tataru: Senior Software a pornit la drum in urma cu mai bine de trei ani, fondatorii fiind subsemnatul si Daniel Toma, in prezent actionarii principali. Pe masura dezvoltarii afacerii au fost cooptati in actionariat si colegi din middle management, in jurul carora se dezvolta si se intareste structura companiei. Aceasta a fost inca de la inceput politica companiei, iar fiecare stie ca are in geanta bastonul de maresal. Am pornit cu cativa angajati, activitatea principala fiind la inceput orientata pe webdesign. Acum avem circa 50 de angajati, impartiti in doua divizii: una care continua si dezvolta linia de webdesign si strategie de comunicare online si cea de-a doua, care se ocupa cu aplicatii de management al proceselor de afaceri (software ERP).
Din echipa fac parte si oameni din comunicare? Divizia web a Senior Software e construita pe structura oricarei agentii de comunicare clasice. Singura diferenta este media pe care ne-am specializat - internetul. De altfel, serviciile noastre merg mai mult inspre consultanta in domeniul strategiei de comunicare online. Din echipa fac parte oameni cu expertiza tehnica, dar si oameni care au lucrat in marketing, agentii de publicitate sau PR. Eforturile noastre se indreapta spre a activa site-urile clientilor ca pe niste platforme de marketing si comunicare, nu doar de a crea pagini statice pe internet, care sa arate bine si sa contina niste texte, eventual date de contact.
Care ar fi portretul cli