Traficul feroviar din zona Chitila a fost dat ieri peste cap pentru aproximativ cinci ore.
Angajatii CFR au constatat, in jurul orei 5.30, ca au fost taiate cablurile de alimentare si de dependenta care asigurau functionarea instalatiilor de semnalizare in zona Pajura.
Pana la remedierea situatiei, a existat doar legatura telefonica intre Chitila si Bucuresti, trenurile avand intarzieri de 15-20 de minute.
„S-a circulat la cale libera, ceea ce inseamna ca un tren plecat din Bucuresti trebuia sa ajunga in Chitila pentru a da cale libera urmatorului tren.
La fel cu cele venite dinspre Chitila spre Bucuresti”, explica directorul de comunicare CFR Infrastructura, Oana Branzan. Constatarea pagubelor nu a fost inca finalizata deoarece „problema principala a fost sa dam drumul la circulatie”, precizeaza Oana Branzan.
De intocmirea unei eventuale liste de suspecti se va ocupa Politia Transporturi Feroviare. Se banuieste, in orice caz, ca ar fi vorba despre una dintre bandele de hoti care „opereaza” frecvent in zona. Branzan spune ca hotii sunt interesati de tot ce inseamna cupru si aluminiu, materiale pe care le vand apoi la fier vechi.
De multe ori, hotii au devenit agresivi atunci cand au fost surprinsi furand din vagoanele stationate, aruncand in politisti si jandarmi cu tot ce gaseau la indemana. In unele cazuri, fortele de ordine au fost nevoite sa recurga la focuri de arma pentru a-i opri. (Vlad Odobescu)