Romtelecom are deja o strategie care presupune lansarea de noi produse, atat de voce, cat si de Internet sau combinat Compania Romtelecom, cel mai mare operator de telecomunicatii din Romania, a incheiat primul semestru al acestui an cu o cifra de afaceri de 440 de milioane de euro, in scadere cu 5,9% fata de primul semestru al anului trecut.
Profitul net al companiei din perioada ianuarie-iunie a acestui an s-a cifrat la 14,6 milioane de euro, in scadere cu 75,6% fata de perioada similara a anului trecut. Rezultatele au fost anuntate in raportul semestrial al grupului elen de telecomunicatii OTE, actionarul majoritar al operatorului roman.
"Cresterea concurentei pe piata a determinat rezultate mai slabe in primul semestru al anului, comparativ cu aceeasi perioada din 2005, dar Romtelecom are deja o strategie care presupune lansarea de noi produse, atat de voce, cat si de Internet sau combinate, ceea ce ne face sa credem ca indicii de profitabilitate corespunzatori intregului an vor fi buni", a declarat Cristina Popescu, director de PR al Romtelecom.
De aceeasi parere este si Panagis Vourloumis, directorul executiv al operatorului elen de telecomunicatii OTE. "Compania de telecomunicatii se confrunta cu o competitie din ce in ce mai mare, insa si faptul ca au intarziat implementarea unei noi etape a procesului de rebalansare a avut o contributie la scaderea cifrei de afaceri", a spus el. "Dar avem motive sa credem ca strategia Romtelecom va incheia anul cu rezultate financiare conform previziunilor", a adaugat Vourloumis.
In primul trimestru al acestui an, Romtelecom a raportat venituri totale de 222,8 milioane de euro si un profit net de 18,8 milioane de euro. Totodata, compania a incheiat al doilea trimestru al anului cu rezultate mai slabe - venituri de 217,2 milioane de euro, in scadere cu 9,2% fata de aceeasi perioada a anului t