Orbit, cel mai bine vandut brand de guma de mestecat, a ajuns la vanzari de 29,5 mil. euro (104,6 mil. lei) pe primul semestru, fata de aproape 25 mil. euro (91 de mil. lei) anul trecut.
"Orbit a inregistrat o crestere de 10% ca volum si de 15% ca valoare (in lei - n. red.) in primul semestru al anului. La aceasta evolutie au contribuit lansarile din prima jumatate a anului, cand guma de mestecat Orbit Sugarfree (fara zahar - n.red.) a fost relansata, iar gama Orbit Professional a fost extinsa cu varianta Herbal", a declarat Mihai Georgescu, directorul general Wrigley Romania.
El spune ca Wrigley a ajuns la o cota de piata de 96% din segmentul gumei de mestecat, dintre care 65% doar cu brandul Orbit, potrivit datelor AC Nielsen.
Wrigley a inregistrat in primul semestru o crestere a afacerilor de 14%, potrivit propriilor estimari.
"Estimam o crestere de minimum 15% a volumelor cifrei de afaceri si, speram, mentinerea ratei profitului", adauga oficialul Wrigley Romania.
Aproximativ 90% din cifra de afaceri a Wrigley provine din segmentul gumei de mestecat, potrivit datelor companiei.
"Avem un plan de dezvoltare constanta, care include lansari de noi produse, extensii de linie si promotii, pentru ca ne-am propus mentinerea pozitiei de leader pe piata gumei de mestecat in paralel cu consolidarea pozitiei pe piata bomboanelor", adauga Georgescu.
Pe lista brandurilor de bomboane aflate in portofoliul Wirgley se afla Orbit Drops si Solano. Al treilea brand de bomboane din portofoliul companiei, Juicy Fruit, a fost lansat la inceputul anului, ca parte a strategiei de extindere pe segmentul dropsurilor si bomboanelor gumate pana la atingerea unei cote de piata de 40%.
"Dupa integrarea Romaniei in UE, ne asteptam ca noi jucatori sa intre pe piata autohtona a dulciurilor, ceea ce este un lucru bun pentru piata, pentru consumat