Adrian Teslovan, directorul de marketing al grupului Romaqua, spune ca in 5 ani producatorul isi va dubla capacitatea de productie de apa minerala Romaqua, producatorul apei minerale Borsec, se concentreaza pe segmentul bauturilor racoritoare, dupa ce si-a dublat capacitatea de imbuteliere a apelor minerale in urma unei investitii de 10 mil. euro.
"Anul viitor vom investi in cresterea capacitatii de productie de bauturi racoritoare in fabrica de la Busteni, pentru ca linia existenta nu face fata cererii de pe piata interna si externa", a declarat Adrian Teslovan, directorul de marketing al grupului Romaqua.
Planul de investitii prevede atingerea unei capacitati de imbuteliere de bauturi racoritoare de 2,5 ori mai mare decat cea existenta in prezent.
Romaqua exporta bauturi racoritoare in Grecia, Italia si Spania, iar de anul viitor numarul pietelor externe s-ar putea mari.
"Avem solicitari si din alte tari, dar deocamdata nu facem fata cu capacitatea de imbuteliere existenta la Busteni", a adaugat Teslovan. Noua linie de productie pentru bauturi racoritoare este programata sa intre in functiune in primavara viitoare.
Integrarea Romaniei in Uniunea Europeana va determina cresterea competitivitatii produselor Romaqua exportate in tarile membre, spune producatorul, dar si noi provocari. Potrivit datelor prezentate de companie, Romaqua detine aproximativ 25% din piata apelor minerale din Romania, iar obiectivul pentru acest an este consolidarea pozitiei.
Pe termen mediu, grupul si-a planificat investitii mai ample, vizand progresiv cele trei segmente de piata pe care activeaza. "In 5 ani, ne vom dubla capacitatea existenta la apa minerala, vom creste de patru ori capacitatea de bauturi racoritoare si de doua ori capacitatea de procesare a cafelei", a mai mentionat Teslovan.
Grupul a finalizat in urma cu cateva luni o invest