Destinat pietei europene, Noul Colt a fost lansat la Salonul Auto de la Geneva in primavara anului 2004. In septembrie 2004 a fost lansat si pe piata auto româneasca, unde, un an mai târziu, a câstigat titlul „Masina Anului 2005“, surclasând modele ca Citroen C4, Skoda Octavia, Dacia Logan sau Peugeot 407. Designul modelului Colt este inspirat de conceptul CZ2, desenat de Olivier Boulay pentru Salonul de la Tokio din anul 2001. Mitsubishi Colt este insa ceva mai expresiv, fiind definit prin linii clare ce curg pe ambele aripi laterale, imediat de sub parbriz, si converg in spoilerul frontal. Designul sportiv este dat si de unghiul de inclinare al parbrizului – 27 de grade, ce contrasteaza cu spatele taiat vertical. In ceea ce priveste habitaclul, in interiorul noului Colt se regasesc volanul sport cu trei brate, precum si butoane si elemente de comanda argintii, special proiectate pentru aceasta masina. Potrivit catalogului de prezentare, spatiul aflat la dispozitia pasagerilor este, in mod obisnuit, specific automobilelor superioare cu o clasa sau doua. „Desi pare mica, este foarte spatioasa in interior. In plus, este o masina modulabila pe bagaje - bancheta se rabateaza atât fractionat, cât si total sau poate fi demontata complet“, a declarat Lucian Dinu, consultant vânzari la Prestagent, dealer Mitsubishi Motors pe Oltenia. „E o masina de familie, foarte stabila“ Fiind nascuta pentru cele mai indraznete aventuri, noul Mitsubishi Colt este o masina potrivita atât pentru oras, cât si pentru exterior. „E o masina de familie, foarte stabila, care ofera toate elementele necesare pentru a infrunta orice tip de calatorie, fie lunga, fie scurta, rapida sau lenta“, a adaugat Lucian Dinu. Mitsubishi Colt vine echipat in varianta standard cu unul dintre cele mai performante sisteme de asistenta electronica a servodirectiei, si cu sistemele ABS + EBD, completate optional de S