�Numarul consumatorilor de internet creste vertiginos in Romania insa consumatorul de advertising online are 50 cm 3.2 Kg, baiat sau fata. Cea mai mare parte a timpului doarme, iar cand se trezeste plange si vrea sa manance (5 - 6 ori pe zi). Trebuie batut usor pe spate dupa fiecare masa ca sa scoata aerul din burtica si se linisteste subit in prezenta mamei�, spune Mugur Varzariu, VP Strategy la Tempo Advertising, dand sanse destul de mici unei viziuni mai ample asupra clasei utilizatorilor de advertising online.
Stabilim un target, lucram cu indarjire, punem toata creatia si strategia pe un suport si astfel - nimimalizand sfera publicitatii � vindem prin publicitate. Statisticile spun clar ca TV-ul este principala sursa de advertising, asta pentru ca se adreseaza maselor mai mari de public. Cu toate acestea, rata de utilizare a Internetului in randul populatiei va creste pana in 2007 de la 28%, cat este in prezent, la 33%, adica la aproximativ sapte milioane de utilizatori, dupa cum declara recent ministrul comunicatiilor si tehnologiei informatiei, Zsolt Nagy.
Vrand sa oferim o sansa advertising-unui online, una importanta, care ar ajuta business-ul pe internet sa-l depaseasca pe cel sustinut de suport televizat, am vrut sa aflam parerea specialistilor in domeniul publicitatii.
Mugur Varzariu, destul de pesimist in ceea ce priveste suprematia publicitatii pe internet si �decaderea� spoturilor TV, considera ca �forta si impactul internetului poate in anumite situatii si in functie de obiective sa o depaseasca pe cea a spotului de 30 de secunde, insa, pana sa-i ia locul mai e cale lunga, foarte lunga�, considera el, punandu-i eticheta de �disruptive technology� pentru TV.
�forta si impactul internetului poate in anumite situatii si in functie de obiective sa o depaseasca pe cea a spotului de 30 de secunde, insa, pana sa-i ia locul mai e cale l