In cooperare cu Universitatea din St. Gallen, AUDI AG a pus bazele unui centru revolutionar de cercetare, a carui misiune va fi integrarea cat mai exacta a cerintelor clientilor in materie de dezvoltare a industriei auto si a procesului de marketing. Acordul de cooperare pentru "Laboratorul Audi de cercetare a pietei" a fost semnat, la Ingolstadt, de Ralph Weyler, membru al Consiliului de Administratie AUDI AG pentru vanzari si marketing, si de prof. dr. Ernst Mohr, presedintele Universitatii din St. Gallen.
"Ca parteneri, Universitatea din St. Gallen si Audi sunt doua entitati ce simbolizeaza marci premium in domeniile pe care le reprezinta. Aceasta cooperare nu numai ca va aduce beneficii majore pentru ambele parti in privinta cercetarii pietei, dar va contribui si la intarirea imaginii celor doi parteneri", a comentat Weyler.
Preferintele cumparatorilor difera de la o piata la alta
Pe de alta parte, Mohr a adaugat: "Privim cu incredere in viitorul acestui parteneriat cu AUDI AG, care reprezinta un avantaj in privinta schimbului de cunostinte intre stiinta si industrie, cu privire la marketing".
Spre exemplu, Audi intentioneaza sa foloseasca rezultatele obtinute pe perioada proiectului pentru a deschide noi piete internationale si pentru a-si indeplini si a-si valorifica potentialul pe pietele deja existente. Pana la urma, clientii nu au acelasi profil pretutindeni, iar preferintele cumparatorilor difera semnificativ de la o piata la alta. Dorinta marcii din Ingolstadt este aceea de a descoperi, in profunzime, specificul pietei si cerintele individuale ale clientilor sai, lucruri care sa permita o servire mai prompta a cumparatorilor. Laboratorul de cercetare a pietei se afla in cadrul Universitatii din St. Gallen (Elvetia). Conducerea centrului va fi asigurata de un renumit specialist in marketing si cercetarea pietei pentru