(Foto: BzA)
la cursa pentru contractul mentionat. Va reamintim ca Primaria Cluj-Napoca a organizat acum doua luni licitatia publica pentru realizarea lucrarilor la cei 8,6 km din centura ocolitoare.
Potrivit directorului tehnic din Primaria Cluj, Sorin Apostu, la licitatie s-au inscris 11 firme, dar s-au prezentat si au depus garantia de participare doar cinci firme. Firmele au depus garantia de participare de 100 de mii de lei noi cu exceptia firmei Constructmod care a depus jumatate din suma, deoarece este IMM.
Prima firma intrata in licitatie a fost Consortiul Gramec care a facut o oferta de realizare a lucrarilor in 16 luni cu 17,2 milioane de lei noi pentru tronsonul km 0-km 4,6 si de 14,7 milioane pentru realizarea tronsonului doi de la km 4,6 - km 8,6. A doua oferta a venit din partea firmei Antrepriza de Reparatii si Lucrari din Cluj-Napoca.
Participantul mentionat a depus o oferta prin care se angaja sa realizeze lucrarile pe cele doua tronsoane in 16 luni cu suma de 23 de milioane de lei noi. Constructmod, a treia firma participanta la licitatie, s-a angajat ca va face lucrarile impreuna cu firma Via Tera Spedition si a ales ca subcontractori pe FDP Cluj si Drumuri si Poduri Salaj.
Pentru tronsonul I s-a pus problema realizarii lucrarilor cu 12,1 milioane de lei noi, iar pentru tronsonul doi cu suma de 10,7 milioane de lei noi. La licitatie a participat si firma bucuresteana Drum Art, care s-a asociat in vederea realizarii acestei lucrari cu firma SCT. Pentru tronsonul I au estimat costuri de 11,4 milioane de lei, iar pentru tronsonul II costuri de 9 milioane de lei.
O alta oferta a venit din partea firmei Tirena Scavi, care s-a angajat sa termine lucrarea in 14 luni cu un cost total de 25,1 milioane de lei. Iulia Persa, din cadrul Biroulu