Prioritatea o reprezinta alinierea la standardele europene. Obtinerea certificarilor internationale, precum si folosirea de tehnologii nepoluante, ecologice, devin cerinte necesare integrarii in Uniunea Europeana.
Pentru urmatorii patru ani, Farmec isi propune un plan de investitii estimat la 10 milioane de euro pentru modernizarea si retehnologizarea spatiilor de productie, in vederea alinierii la cerintele europene, a mentionat directorul PR Magda Miclaus.
Planul consta in amenajarea spatiului de productie al sectiei de cosmetice, a spatiilor de depozitare in carantina a produselor cosmetice finite, modernizarea laboratoarelor de cercetare si a reprezentantelor, extinderea spatiilor comerciale si a cabinetelor cosmetice proprii.
O alta linie o reprezinta introducerea de tehnologii pentru produse noi, pe baza de principii naturiste, originale romanesti, atat prin cercetare proprie, cat si prin colaborari cu companii internationale de prestigiu. Pentru 2006, investitiile se ridica la 3,5 milioane de euro.
In ultimii cinci ani, compania clujeana a realizat investitii de un milion de euro pe an, concretizate indeosebi in sectorul distributie.
Societatea a realizat retehnologizarea liniilor productive, prin achizitionarea de utilaje performante, incercand alinierea la standarde inalte. Pentru toamna acestui an, Farmec pregateste lansarea pe piata a variantei modernizate a gamei Gerovital H3 - prof. dr. Ana Aslan, produse care au la baza conceptul geriatric original, tratament impotriva fenomenului de imbatranire cutanata.
Lansarea noii game va fi sustinuta printr-o ampla campanie publicitara, a adaugat Miclaus.
Argila adusa din Muntii Craiului
Cea mai mare investitie a societatii clujene o