CuponPro, prima agentie de cuponing din Romania a inregistrat in prima jumatate a anului o crestere cu 89% a ratei de redemptie a cupoanelor promotionale in raport cu ultimele 6 luni ale anului trecut. Rata medie de utilizare a cupoanelor in tara noastra este de 14,29%, conform unui raport al CuponPro realizat in iunie 2006.
Lansat in primavara lui 2005, mecanismul promotiilor pe baza de cupoane s-a dezvoltat considerabil la inceputul acestui an. Dintre categoriile de produse cu eficienta sporita in materie de rezultate ale promotiilor bazate pe cupoane s-au remarcat cele alimentare - rata de redemptie fiind de 19,13%, cu o reducere medie aplicata pe produs de 15,1%; produsele de ingrijire a locuintei - rata de redemptie de 18,46%, reducerea medie aplicata pe produs fiind de 16,5% si bauturile, cu o rata de redemptie de 11,9% si o reducere medie de 14,2%. CuponPro s-a infiintat in aprilie 2005 si este prima companie de cuponing din Romania, activa in toate orasele mari din tara.
CuponPro, prima agentie de cuponing din Romania a inregistrat in prima jumatate a anului o crestere cu 89% a ratei de redemptie a cupoanelor promotionale in raport cu ultimele 6 luni ale anului trecut. Rata medie de utilizare a cupoanelor in tara noastra este de 14,29%, conform unui raport al CuponPro realizat in iunie 2006.
Lansat in primavara lui 2005, mecanismul promotiilor pe baza de cupoane s-a dezvoltat considerabil la inceputul acestui an. Dintre categoriile de produse cu eficienta sporita in materie de rezultate ale promotiilor bazate pe cupoane s-au remarcat cele alimentare - rata de redemptie fiind de 19,13%, cu o reducere medie aplicata pe produs de 15,1%; produsele de ingrijire a locuintei - rata de redemptie de 18,46%, reducerea medie aplicata pe produs fiind de 16,5% si bauturile, cu o rata de redemptie de 11,9% si o reducere medie de 14,2%. CuponPro s-a infi