Legea tinerilor (350/2006), votata in unanimitate in luna iulie in Camera Deputatilor si publicata deja in Monitorul Oficial, prevede la articolul 14 ca Fundatia Nationala pentru Tineret, "persoana juridica de drept privat si de utilitate publica, autonoma, neguvernamentala, nepolitica si fara scop lucrativ", are in patrimoniu "imobile - constructii si terenuri -, fonduri banesti si alte active care au apartinut structurilor centrale ale fostei Uniuni a Tineretului Comunist, prevazute in anexa". Singurul imobil mentionat in Anexa legii este cel din Calea Victoriei nr. 120, deci sediul Grupului pentru Dialog Social, al revistei 22. Inainte de 1989, cladirea in cauza apartinea Consiliului Culturii si Educatiei Socialiste, care il daduse in administrarea CC al UTC. Prin doua hotarari de guvern, din 2004 si respectiv 2005, imobilul fusese dat in folosinta gratuita GDS, si el organizatie nonguvernamentala de utilitate publica, pe o perioada de 10 ani. Cum comentati faptul ca Legea 350/2006 trece imobilul din Calea Victoriei 120, care apartinea Ministerului Culturii si Cultelor si era dat in folosinta GDS, in patrimoniul unei obscure Fundatii Nationale pentru Tineret? O eroare regretabila. Care e pozitia oficiala a ministerului? Ce se poate face in directia remedierii acestei situatii? Sunt doua lucruri pe care le vom face. In primul rand, s-a discutat in guvern prorogarea termenului in asa fel incat pana la 1 ianuarie legea sa nu-si produca efectele, avand la dispozitie perioada pana atunci pentru modificarea continutului acelei legi. Problema evident ca a pornit de la o eroare materiala, intrucat sediul, asa cum se stie, apartinea Muzeului Satului "Dimitrie Gusti", care apartine la randu-i Ministerului Culturii, si nu tinea de UTC. Prin urmare, am facut-o in doi timpi, astfel incat intr-o prima etapa sa prorogam termenul, sa avem timp la dispozitie ca sa introducem un ac