Mai mult de 70% dintre consumatorii europeni isi doresc un card de credit care sa le ofere recompense, potrivit unui studiu realizat de KRC Research pentru Mastercard. Cercetarea, realizata pe un numar de 1400 de indivizi din mai multe tari de pe Batranul Continent, releva un comportament egoist al consumatorului.
Astfel, aproape jumatate dintre persoanele chestionate recunosc faptul ca prefera ca punctele obtinute ca recompensa la folosirea unui card sa poata fi utilizate in scopuri pur personale. Numai 20% ar cheltui punctele in beneficiul familiei sau al prietenilor. Un procent destul de mare il inregistreaza si persoanele care ar dona punctele pentru finantarea unor organizatii caritabile sau pentru protectia mediului.
Reducerile "de vacanta", la mare cautare
Studiul indica atitudinile consumatorilor fata de co-branding. Rezultatele arata ca din ce in ce mai multi posesori de carduri doresc recompense valoroase, respondentii optand pentru discount-uri la excursiile de week-end in orasele europene (33 la suta), intrari libere la cinematograf, teatru sau bilete la concerte (26 la suta), sedinte gratuite de SPA (25 la suta), ori reamenajarea casei sau a gradinii (24 la suta).
Europenii vor benzina si mancare
Consumatorii apreciaza mult bonusurile valorice de la retailerii pe care ii viziteaza zilnic. Mai mult de 60 la suta dintre cei intervievati doresc un card de credit care sa le ofere reduceri la cumparaturile pe care le efectueaza si 57 la suta doresc sa primeasca, la sfarsitul anului, recompense in numerar, ca procent din valoarea cumparaturilor efectuate.
Supermarket-urile si benzinariile sunt sectoarele de activitate de unde consumatorii doresc sa primeasca recompense cel mai des, aceste segmente detinand proportii de 40% si respectiv 30%.
Recompensa personalizata, segment cu perspe