Oficialii studioului de film si televiziune Metro-Goldwyn-Mayer Inc au declarat la mijlocul saptamanii trecute ca este necesara la nivel global o extindere a vanzarilor pe divizia tv pentru a revigora operatiunile. In planurile de extindere sunt incluse angajari masive, MGM intentionand sa angajeze inca 100 de persoane si promovarea unui sef de divizie, Jim Packer, care se va ocupa de noua companie, precizeaza Reuters.
MGM, unul dintre principalii furnizori de televiziune pe piata internationala, alaturi de nume mari precum Columbia Tristar, 20th Century Fox, Paramount sau Universal, detine integral drepturile de difuzare a seriei James Bond.
Pe lista proiectelor de viitor sunt incluse continuari ale unor serii de succes precum "Legally Blonde 3" (Blonda de la Drept) insa de data aceasta, protagonista nu va mai fi Reese Witherspoon, detinatoare a unui Oscar pentru rolul principal din "Walk the Line", a declarat Rick Sands, Chief Operating Officer al MGM.
Tot la categoria "sequels" se inscrie si pelicula romance, "Cutting Edge 3" si filmele thriller "Species 4", WarGames 2", "Into the Blue 2" . Executivii MGM au anuntat cu surle si trambite extinderea diviziei de televiziune ca parte a strategiei de control asupra pietelor internationale care ofera deja servicii integrate de comunicatii la cel mai inalt nivel de performanta si tehnologie. Marii jucatori de pe piata isi disputa deja transmisia programelor tv si a datelor cu viteza mare prin intermediul cablului, satelitului si Internetului. Internetul este deja un pion important in economia marilor case de productie de film, cele mai recente creatii ale acestora putand fi vandute on-line.
20th Century Fox este doar ultima dintre marile case de productie care au ales sa se dezvolte pe aceasta nisa, comercializarea sa facandu-se pe site-urile detinute de gigantul media News Corp. Gigantii industri