Echipele care concurează în acest sezon în Formula 1 au cheltuit, împreună, aproape două miliarde şi jumătate de dolari pentru a fi competitive într-un sport foarte concurenţial.Rivalitatea Echipele care concurează în acest sezon în Formula 1 au cheltuit, împreună, aproape două miliarde şi jumătate de dolari pentru a fi competitive într-un sport foarte concurenţial. Rivalitatea foarte puternică pentru titlul mondial, atât la piloţi, cât şi la constructori, dar şi publicitatea care derivă din aceste succese au împins echipele de Formula 1 să cheltuiască din ce în ce mai mult pentru a-şi asigura un loc cât mai sus în clasamente. Astfel, pentru sezonul 2006, echipele implicate în F1 au cheltuit aproape două miliarde şi jumătate de dolari. Conform revistei "Business F1", cea mai cheltuitoare s-a dovedit a fi McLaren, care a investit 400 milioane de dolari, dar rezultatele au fost sub aşteptări, pentru că team-ul britanic nu a reuşit să câştige nicio cursă în 14 Marii Premii disputate până acum. Pe locul doi în topul investiţiilor se află Toyota, care a cheltuit 393 milioane de dolari şi a urcat o singură dată pe podium, la MP al Australiei, când Ralf Schumacher a terminat al treilea. În acest clasament al investiţiilor, Renault şi Ferrari se află undeva la mijloc, dar asta nu a împiedicat cele două echipe să domine autoritar sezonul. O mare parte din cheltuielile din Formula 1 merg către piloţi, sub formă de salarii. Astfel, Michael Schumacher are un salariu de 49 milioane de dolari anual, în timp ce fratele său Ralf trebuie să se mulţumească cu numai 13 milioane de dolari, aceeaşi sumă pe care o încasează şi David Coulthard. La polul opus, cel mai mic salariu se pare că este încasat de către Nick Heidfeld, la Jordan, care primeşte numai 1,5 milioane de dolari pe an. De asemenea, echipele cheltuiesc bani frumoşi şi pentru a menţine maşinile pe circuite. Într-un an, ec