Industria bunurilor de larg consum a lansat una dintre cele mai consistente oferte de joburi de-a lungul saptamanii trecute. Posturile scoase la concurs acopera arii de specializare variate, de la management de brand pana la vanzari.
Marii jucatori din diferite zone ale pietei de FMCG au anuntat in jur de 17 pozitii libere, fiind depasiti ca volum propus de angajari doar de companiile farmaceutice, care in ultimele luni s-au plasat constant in topul celor mai activi angajatori.
Nestle, L'Oreal, Quadrant Amroq Beverages sau Kraft Foods sunt cateva dintre brandurile de angajatori din industria bunurilor de larg consum care si-au facut simtita prezenta pe piata muncii, saptamana trecuta.
Spre exemplu, compania de produse alimentare Nestle are nevoie de un business analyst care sa se alature echipei de implementare a sistemului SAP, precum si de un sales assistant pentru departamentul foodservices din Bucuresti. De asemenea, Nestle mai angajeaza pentru pozitiile de foodservices executives, pentru Bucuresti si Craiova, iar candidatii trebuie sa aiba experienta de cel putin doi ani in vanzari
Filiala locala a companiei de cosmetice L'Oreal asteapta candidati pentru pozitia de brand manager, in Bucuresti, si de reprezentanti medicali atat pentru zona Capitalei, cat si pentru Cluj. Aceste posturi vor viza promovarea unui nou brand pe segmentul de produse dermatologice, iar candidatii interesati sa aplice trebuie sa aiba experienta relevanta in industria cosmetica sau farmaceutica. Pe langa aceste pozitii, L'Oreal mai cauta un responsabil de achizitii pentru departamentul de administrare si operatiuni.
Din domeniul bauturilor, cea mai interesanta oferta a venit de la Quadrant Amroq Beverages, care urmareste sa isi acopere pozitiile de key account manager, key account sales agent si on premise developer. Cerintele pentru acestea implica studii sup