Recunosc ca m-am dus la Margo hotarat sa-l desfiintez. Am devenit alergic la filmele romanesti care se promoveaza pe seama unor vedete de televiziune, mai mult sau mai putin notorii.
Dupa esecurile rasunatoare ale peliculelor cu Mircea Radu sau Mihaela Radulescu - ei neavand nicio vina in acest sens -, combinatia Cristina Cioran (Acasa TV) - Paula Chirila (Eva de la Canalul de Stiri) - Gina Pistol (Playboy) anunta parca o noua susa. De data aceasta insa, filmul a batut viata.
Diletantismul si prestatia artificiala a Ginei n-au apucat sa contamineze productia, dat fiind faptul ca rolul a fost suficient de neinsemnat. Paula Chirila, desi actrita profesionista, s-a aflat la primul rol cinematografic. Cu toate acestea, „s-a miscat cu talent”, ceea ce reprezinta o garantie ca va mai aparea si in alte filme, indiferent de evolutia carierei sale in televiziune.
In fine, Cristina Cioran reprezinta cea mai placuta surpriza, mai ales ca partitura ce i-a fost incredintata nu era deloc usoara. De fapt, personajul intruchipat de ea are la baza o poveste reala, care l-a si determinat pe Carmazan sa se implice in acest proiect: o tanara venita la Bucuresti de la tara duce o viata dubla, studenta si prostituata de lux.
Departe de a fi emblematic pentru zilele noastre, personajul este plauzibil, ceea ce face cu atat mai dificila interpretarea. Cristina a demonstrat insa ca poate trece cu naturalete de la statutul de vampa la cel de „fata de camin”, de la fitele de Bucuresti la modestia mediului rural, de la proxenetul protector la iubitul visato
Sunt, asadar, destule motive pentru ca filmul lui Ion Carmazan sa placa.
In afara de interpretare, mai putem contabiliza la plusuri imaginea, alegerea inspirata a locatiilor pentru filmare si, de ce nu, ideea nastrusnica a jurnalului video pe care il tine protagonista si care ad