din valoarea produsului.Dezvoltarea accelerată a promoţiilor bazate pe carduri de fidelitate determină efecte benefice în lanţ: businessurile bazate pe producţia de carduri, dar şi cele din valoarea produsului.
Dezvoltarea accelerată a promoţiilor bazate pe carduri de fidelitate determină efecte benefice în lanţ: businessurile bazate pe producţia de carduri, dar şi cele orientate spre furnizarea de echipament tehnic necesar imprimării cunosc un adevărat boom.
Creştere anuală de 25-30%
"Anul trecut, cifra de afaceri a înregistrat un salt de 100% faţă de 2004, iar pentru 2006 estimez un avans de 150%, faţă de 2005", ne-a declarat Gabriel Angheluş, director al Printcard Cluj - companie specializată pe vânzarea de echipamente pentru producţia de carduri. În prezent, există doar 7-8 firme furnizoare de echipamente, care învârt pe degete o piaţă estimată la circa 500.000 de euro, însă cu un potenţial foarte mare de dezvoltare. Ocazional, Angheluş preia şi comenzile de carduri. "Cererile multe sunt pentru tiraje mici, însă am şi clienţi care vor peste 10.000 de carduri pe lună", spune oficialul Printcard. Daniel şerbănescu, directorul DigiMarc Bucureşti, nu se teme de concurenţa marilor jucători din piaţă, precum Supercard sau Rolf Card Industrial, considerând că există loc pentru toţi. "Marii consumatori de carduri au canale deja create, însă piaţa medie şi mică oferă un potenţial de dezvoltare foarte mare. Cererile pentru carduri cresc, semestrial, cu circa 10-15%", spune şerbănescu. DigiMarc asigură cardurile de fidelitate pentru clienţii companiilor Berloni, Medlife, Unita Turism, Miko Beauty Center etc. În ultimii trei ani, piaţa cardurilor comerciale a înregistrat un avans de 25-30% anual, procentul fiind similar şi pentru anul în curs. În funcţie de calitate şi caracteristici, preţul unui card variază între 10 cenţi şi 2,5 euro.
@N